jueves, 27 de enero de 2011

La meva millor amiga..Cristinaa! :)



Volia dir-te tot el que et vull sempre et portaré al meu cor. És lògic que en aquests set anys siguis tant per a mi, com mai ningú ho serà gràcies per existir. Compartir tants somriures al teu costat és el millor que m'ha passat. I perdó et demano, per si t'he fallat. Però has estat en els moments dolents i en els bons també. Has fet del meu un ésser diferent ahir, agrair seria donar-te la meva vida i tu em vas donar aquesta vida meva millor amiga. Saps que ets tot i més. Recorda quan discutíem, petites érem. No vaig saber escoltar-però ara t'escolto. I mai he dubtat que tu eres, ets i seràs la meva millor amiga. Baralles ximples, per ser tan tontes en veritat han fet que estiguem més juntes.
Dies a l'estiu amb tu, parlar fins a les tantes en això ens han convertit, en millors amigues. I mai oblidaré el dia en que et vaig conèixer, et vaig veure a la fila del pati jeje, i una mica ja em unia a tu. Has sabut valorar cada moment amb mi, i per això mateix has de saber que sempre et vaig voler donar el millor, et vaig voler fer somriure. El dia que ploraves intentava ser-hi i sempre has estat present en la meva ment. Com oblidar-te amiga com deixar d'estimar. Si tu m'has fet canviar m'has fet madurar, m'has fet estar al meu lloc una versió més.
Sento que tu ets l'únic que vull i molt més.



T'estimo xoxo! :)




3 comentarios:

  1. Uuuaauh! quina amistat més sincera...
    esper que vos duriga per molt de temps!

    ResponderEliminar
  2. esper que sa vostra amistat sigui per sempre! :)

    ResponderEliminar
  3. xoxoo t'estim moltissim gracies tu també per tot el que as fet per jo.. tu també ets la meva millor amiga i no et canviaria pero res al món gracies per have aparegut a la meva vida.. t'estimm (L)(L) :D

    ResponderEliminar