lunes, 14 de febrero de 2011

1. Escriu una carta d'amor a un ser estimat, ja sigui correspost o no correspost, familiar o de parella... Vint línees com a mínim. Com sempre, acompanya-la d'una imatge...

Afecte, començo per dir-te que el motiu d'aquesta carta és fer-te saber l'important que ets per mi i tot el que vull la teva felicitat i que espero que aquesta sigui al meu costat. El temps a les nostres ments ha passat ràpidament però en els nostres cors perdura aquesta calenta sensació de satisfacció en estar un al costat de l'altre. No només satisfacció i desig és el que sento amb tu, si no aquesta confiança de explicar tot el que pensem i sentim sense temors a perdre'ns, perquè sabem quant ens estimem. Vull que sàpigues que cada dia seré honesta i que el meu suport incondicional no s'esvairà. De vefades em poso a pensar que no existeix en el món una persona com tu, una persona que en el primer moment en què la vaig conèixer, despertar el sentiment més bonic que he arribat a concebre en el meu cor, aquest sentiment tan bonic, tan especial, tan meravellós és "l'amor", només un sentiment que una sola persona m'ha fet senti.. tu. Què bonic és alhora sentir el teu afecte, mirar aquests ulls en els quals veig cada dia, reflectis en ells aquesta passió, aquet amor la mateixa que sento jo en veure't. Em sembla com si fos ahir quan et vaig veure, per primera vegada, vaig sentir alguna cosa especial, diferent a una altra cosa, aquesta mirada que em torna boja, els teus llavis els quals fan que caifui als teus peus cada vegada que em beses, les teves mans les quals amb les que em toques, els teus braços amb els que m'abraces tan fort cada vegada que em estranyes, el teu cos, tot tu em encises meu amor per això et dic mil gràcies per estar amb mi en tot moment estimar-me, poyarme cuidar i sobretot valor! Tu ets el meu gran amor perquè des que vaig saber que t'estimava, vaig aprendre la responsabillitat de conviure amb una persona que sempre vol el millor per a tu, vaig aprendre que amb tu la vida es viu amb més passió amb maduresa d'afrontar els moments difícils.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario