miércoles, 2 de marzo de 2011

1. Explica tot el que has fet durant aquest pont.

El dijous horabaixa vaig anar a fer una volta amb les meves amigues. El divendres dematí vaig dormir fins tard, després a l'horabaixa me'n vaig anar a fer una volta i a boure algo amb les meves amigues i amics, desprès me'n vaig anar cap a ca meva i vaig arreglar un poc ca meva, després me vaig dutxar, me vaig arreglar i damunt les 11h varem quedar amb els meus amics i amigues per anar-mos cap a Campos a sortir un poc de marxa i damunt les 3h - 3:30h varem partir cap a Santanyí cap a cases. El dissabte dematí vaig dormir fins les 12h i després sobre les 12:30h men vaig anar cap a ca sa meva padrina ajudar-la a fer el dinar i a posar taula, després varem dinar amb sa família de part de pare i després men vaig anar cap a ca meva a conectar-me un poc a nes msn i després cap a dutxer-me i arreglar-me per anar a nes cine a nes Festival Park a veure sa pelicula SAW-VII, després de venir de Palma varem sortir per Campos. I diumenge no vaig fer massa coses tampoc més que anar a fer una volta, anar a voure es futbol i desprès anar a can tapas a jugar a futbolins i a billars.. i això és mas o menys el que he fet es fi de setmana!

2. Cerca un poema que parli sobre la primavera, el penges i el comentes...




Poema de la primavera:

Tot es ple d colors vius,
l’aigua corre clara, als rius.
Els ocells observen des de l’aire
com de tristor ja no en queda gaire.
I es que el sol llueïx ben gran
al cel, de nit estrellat.
Ens inunda la felicitat
en veure que la primavera ha arribat…

No hay comentarios:

Publicar un comentario