miércoles, 16 de marzo de 2011

3. Explica com et sents en el teu grup de 2n de PQPI i per què.


2. Fes una descripció de la imatge i les coses que et suggereix.


A n'aquesta imatge és vou una bicicleta aferrada a un arbre. Jo diria que fa temps que no la toquen d'allà perquè esta plena de teranyines.


1. Fes una reflexió sobre com t'ha anat aquesta avaluació, el que has fet i el que hauries d'haver fet.Trob que aquesta avaluació m'ha anat un poc millor que la primera, perquè a la primera avaluació vaig susprendre dos ambits i aquest trimestre domes men surt un de suspès. Vaig dur a la primera socials per no estodia i suspendre s'examen i ara a n'aquesta avaluació pues he estodiat un poquet més i me surt aprovat. Ara per el tercer trimestre esper dur-ho tot aprovat perquè no men vull anar d'aqui sense es titul d'ESO i m'esforçare a castellà per poder-ho dur aprovat i amb tot lo altre pues també esforçarme i aprovar-ho tot que això és el que vull.

No hay comentarios:

Publicar un comentario