lunes, 28 de marzo de 2011

 1. Fes una entrada tema lliure. Procura ser el més original possible i ocupa tota una pàgina.

No tenc ni idea de quin tema parlar.. però contaré el que he fet aquest fi de setmana!
Aquest fi de setmana m'ho he passat molt bé perquè de divendres no vaig turar fins diumenge.. El divendres dematí vaig dormir fins nosé quina hora, vaig dinar, després a l'horabaixa va venir una amiga meva a ca meva i varem passar l'horabaixa juntes. Damunt les 7h amb vaig anar a dutxar perquè haviem de sortir per Campos amb les meves amigues i amics. El dissabte em vaig aixecar molt prest perquè no me trobava bé, després vaig mirar un poc la tele i vaig anar a fer el dinar. Vaig dinar un poc perquè tenia que prendrer-me una pastilla i després ja amb vaig trobar molt millor i varem anar al ram. Al vespre varem sortir de festa per Campos amb els amics i amigues. El diumenge no vaig fer gaire cosa, em vaig aixecar tard perquè el dissabte vespre havia fet tard. A l'horabaixa vaig anar a fer una volta per es poble i a boure una coca cola amb als amics. Això és tot el que vaig fer el di de setmana!

No hay comentarios:

Publicar un comentario