lunes, 9 de mayo de 2011

1. Explica què significa per a tu el projecte "Sota el mateix estel" i què t'ha aportat durant el curs. Mínim cinc línies.

El projecte Sota el mateix estel  m'ha agradat molt perquè he après a fer moltes coses i és bastant divertit.. Tots els poemes que ens ha escrit na Carolina fins ara m'han agradat molt, però els poemes que més m'han agradat han estat aquests darrers perquè ens ha escrit un poema per cada un de nosaltres i era venir a classe i mirar quins poemes havia penjat i saber de qui era cada un d'ells.. M'ha aportat moltes coses fer això perquè jo me pensava que la poesia era més aborrida i no era gaire cosa, però veig que esta molt bé la poesia..


 2. Fes una descripció del teu grup de classe. Pensa que podria anar inclosa a la introducció del nostre llibre.





 3. Fes un escrit en forma d'agraiment a na Carolina Ibac per la seva atenció amb nosaltres al llarg del curs.

Hola Carolina, volia donar-te les grácies per tot el que has fet per tots nosaltres. Grácies per tots els poemes que has fet fins ara i la feinada que has fet. Estic molt contenta de tot el que fas per nosaltres. M'han agradat molts tots els poemes i idees que ens has donat. Moltes grácies per tot.. Una abraçada! :) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario